10 дизайнів упаковок, які змінили мою історію

Share Button

08_25_13_OpinionArticle_10History_1Це не довільна підбірка красивого дизайну упаковок, знайденого у книгах. Це персональна колекція того, що Ґіллермо Дюфран, координатор графічного дизайну у Tridimage, називає “дизайно-факти” — які вплинули на ідейний шлях розвитку дизайну упаковки.

Більшість із робіт, показаних тут, можливо і не є прикладом останніх тенденцій у дизайні упаковок, але вони справді надихнули ціле покоління дизайнерів, таких як я, що створюють все більш і більш привабливий та креативний дизайн упаковки сьогодні.

Я навіть можу згадати кожен момент, коли я побачив їх вперше та подумав — це справді креативний і відмінний дизайн упаковки.

08_25_13_OpinionArticle_10History_2

1. IZZE

Проста інсинуація фрукта змушує, я не можу пояснити яким чином, мозок думати, що там справді є фрукти.

08_25_13_OpinionArticle_10History_3

2. Соммердфільський суп (Somerfield Soup)

Дошка і крейда в наші дні можуть і не виглядати чимось інноваційним, проте вони виражають свіжість інгредієнтів та відчуття страв традиційної кухні бездоганно.

08_25_13_OpinionArticle_10History_4

3. Cider

З розумним та хитрим смайликом, створеним простим поворотом логотипа, бренд заграє зі співучастю споживачів.

08_25_13_OpinionArticle_10History_5

4. 1 Літр Води (1 Litre Water)

Чудесна пляшка, корисніша за будь-яку іншу сучасну пляшку.

08_25_13_OpinionArticle_10History_6

5. EAT

Максимально функціональний дизайн говорить зрозумілою, простою мовою. Він був задуманий як нескладне урбаністичне рішення для того, щоб поїсти, попити, та продовжувати заматися своїми справами.

08_25_13_OpinionArticle_10History_7

6. Матінка Меґґі (Mother Meg’s)

Бабусине печиво! Продукт втілює традицію та відчуття домашніх страв з допомогою невеликої кількості графічних прийомів та чудесного варіанту упаковки.

08_25_13_OpinionArticle_10History_8

7. Belazu

Натуральне походження продукту зображується деревом, яке виглядає як рука, що тримає оливку. Ця грайлива ілюстрація символізує також і турботу виробників.

08_25_13_OpinionArticle_10History_9

8. Невинний (Innocent)

Це невинний напій, який не може спричинити вам жодної шкоди, оскільки він оздоровчий. Маленький янгол на лицьовій стороні каже про це, нічого не говорячи. На зворотній стороні заявлено, що там “ні шматка курки всередині”.

08_25_13_OpinionArticle_10History_10 08_25_13_OpinionArticle_10History_11

9. Harvey Nichols

Картинка продукту неочікувано замінена на фотографію і якимось чином дозволяє нам розпізнати, що ж це за продукт. Тут використано стиль дизайну дорогої косметики, що викликає преміальні почуття.

08_25_13_OpinionArticle_10History_12

10. Суп містера Лі (Mr Lee Soup)

Створити характер з кожної упаковки — це грандіозна ідея. Окрім того, стиль графічних ілюстрацій ідеально пасує для демонстрації приналежності продукту до західного світу.

Автор Ґіллермо Дюфран

Взято звідси

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 3 =