11 з 31 уроку UX-інтенсиву від Джоеля Марша (Joel Marsh)

Share Button

11from31

(Щойно приєдналися до інтенсиву? Почніть звідси.)

***

Якщо ви уважно стежили за нашим UX-інтенсивом аж до цього уроку, то ви знаєте, що UX – це айсберг: та частина, яку ви бачите, всього-лишень маленька частка проблеми.

Перш ніж ми почнемо, вам слід прочитати про те, Що не є вайрфреймом, просто на випадок того, що у ваш процес (чи процес вашої компанії) закралося кілька поганих звичок.

***

tumblr_inline_mz8jbxDyn91rwelrr

Основна ідея:

Вайрфрейм – це технічний документ, подібний до наведеного вище (але не обов’язково такий “симпатичний” як цей). Лінії, квадратики, значки. Можливо один-два кольори. Це все.

Вайрфрейми часто порівнюють із кресленнями, тому що у них подібне призначення.

Креслення вказують будівельникам, як виконувати план архітектора. Але не на те, які шпалери чи меблі вибрати. І креслення сприймаються серйозно. Це не припущення, не “грубий скетч” чи “швидкий мокап”.

Усі ті скетчі, які ви зробили на дошці або в процесі брейнстормінгу, є цінними, але це не вайрфрейми. Це ваші думки про вайрфрейми, які ви зробите пізніше.

Промалювання вайрфрейму може зайняти не більше години, але на його планування можна витратити тиждень чи місяць. Важливо, щоб ваші колеги та клієнти розуміли це.

Якщо UI-програміст чи UI-дизайнер ще не може використовувати ваш “вайрфрейм”, це значить, що то не вайрфрейм. Це скетч. Продовжуйте працювати.

***

Може виглядати, що цей урок неповний, але я вирішив зупинитися тут. Наступні 12 уроків – майже половина цього курсу – покликані покращити ваші вайрфрейми і змусити ваш дизайн гарно працювати, а не просто гарно виглядати.

***

Наступного разу ми вивчимо перший із п’яти уроків про те, як змусити людей дивитися туди, куди вам хочеться: Візуальна вага

Взято звідси.

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 1 =