2 з 31 уроку UX-інтенсиву від Джоеля Марша (Joel Marsh)

Share Button

2from31

(Якщо ви пропустили Урок №1, то можливо вам закортить почитати спочатку його!)

Цілі користувачів:

Користувачам завжди чогось хочеться, оскільки вони звичайні люди, а люди завжди мають якісь бажання. Намагаються вони підчепити когось на сайті знайомств, знайти відео із пандами, що чхають, на YouTube чи слідкують за колишнім хлопцем на Facebook, вони чогось хочуть. Вони також можуть хотіти зробити щось більш продуктивне (принаймні мені так кажуть).

(Ми поговоримо про методи дослідження користувачів у наступних уроках. Поки що будемо вдавати, що ми в курсі цього всього.)

_____________________________________________________________________________

Бізнес-цілі:

Будь-яка організаціє має першочергову підставу для створення додатку або веб-сайту. Зазвичай це гроші, хоча також це може бути потреба впізнаваності бренду чи приваблення нових користувачів у спільноту та ін.

Специфічні типи бізнес-цілей дуже важливі. Якщо ви хочете показувати більше реклами, ваша UX стратегія суттєво відрізнятиметься від випадку, якщо ви плануєте продавати продукт чи просувати його через соціальні мережі.

Ці штуки часто називаються “метриками” або “KPI” (key performance indicators – ключові показники ефективності) у середовищі бізнес-хлопців.

_____________________________________________________________________________

Поєднання цілей:

Справжній тест на вашу професійність як UX дизайнера – наскільки добре вам вдасться поєднати обидві цілі таким чином, щоб бізнес отримував вигоду тоді, коли користувач досягає своєї цілі. (Тільки так і не інакше!)

YouTube заробляє завдяки рекламі, а користувачі прагнуть знайти хороше відео. В такому разі, вставка реклами у відео (або на тій само сторінці, що й відео) має сенс. Але, окрім того, полегшення пошуку відео і знаходження подібних відео спонукатиме користувачів дивитися більше, що дозволить YouTube заробити більше грошей.

У випадку, коли цілі не врівноважено, або користувач зможе досягнути того, чого хоче, ігноруючи потреби бізнесу (безліч користувачів, відсутність успіху), або користувач не зможе реалізувати свої бажання (жодного користувача, відсутність успіху). Якби YouTube змушував користувачів дивитися 60-секундну рекламу кожні 30 секунд відео, він би загинув швидкою і болючою смертю. Патамушо врем’я не рєзінове. Проте кілька секунд реклами – незначна ціна, щоб побачити цих милих, няшних шмаркатих панд…

***

Наступний Урок ми присвятимо п’яти головним аспектам для перетворення хороших цілей у гарну UX стратегію…

Взято звідси.

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × four =