5 з 31 уроку UX-інтенсиву від Джоеля Марша (Joel Marsh)

Share Button

5from31

(Новенькі на інтенсиві? Почніть звідси.)

***

3 базові типи запитань:

Відкриті запитання – “Як би ви мене описали?” – допускають широкий спектр відповідей і гарно спрацьовують, коли вам необхідно отримати максимально розширений фідбек.

Навідні запитання – “Що в мені найсексуальніше?” – вимагають відповідей певного типу. В моєму питанні висловлено припущення, що я маю деякі сексуальні якості, що загалом може бути неправдою! Будьте обережні: цей тип запитань може виключити ті відповіді, які вам би також хотілося знати!

Закриті/Прямі запитання – “Що у мене сексуальніше, лікті чи коліна?” – пропонують певний вибір. Так чи ні. Це чи те. Але пам’ятайте: якщо вибір дурнуватий, то і відповідь буде дурнуватою.

_____________________________________________________________________________

***

Деякі приклади суб’єктивних досліджень:

Інтерв’ю – запросіть когось і задайте йому низку питань, одне за одним.

Спостереження – дайте людям задачу чи інструкцію і дивіться, як вони користуються вашим дизайном, без допомоги. По тому, ви можете задати їм кілька питань.

Фокус-групи – запросіть групу людей разом у приміщення і попросіть їх обговорити ваші запитання. Примітка: упевнені в собі люди часто можуть переконати інших в групі; окрім цього, кілька випадкових людей не можуть слугувати надійним прикладом будь-чого, ось чому я б радше спалив себе на вогнищі, аніж створював фокус-групи у реальному житті.

Опитування – форма із питаннями, яку люди заповнюють у паперовому вигляді або онлайн. Опитування дають повне відчуття анонімності, що є досить корисним.

Сортування карток – кожен отримує підбірку ідей чи категорій (на картках чи стікерах), які вони повинні посортувати по групах за спільними ознаками. Після того, як це завдання проробить велика кількість людей, ви отримаєте ідею, як має виглядати ваше меню. Порада: не використовуйте для цього своїх колег. Використовуйте нормальних користувачів.

Google – це просто неймовірно, як багато корисних думок ви можете знайти онлайн, безкоштовно, прямо зараз.

***

Важливо:

Задавайте усім однакові питання однаковим чином.
Уникайте інтерпретації питань і не висловлюйте припущень стосовно відповіді.
Люди можуть брехати, щоб не образити вас, або якщо їм видається, що ви надаєте перевагу певній відповіді.
Робіть нотатки або записи інтерв’ю. Не сподівайтеся на свою пам’ять, ніколи.
Не їжте жовтий сніг.

Наступного разу ми навчимося, як на основі ваших досліджень створювати профілі користувачів…

Взято звідси.

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 4 =