6 з 31 уроку UX-інтенсиву від Джоеля Марша (Joel Marsh)

Share Button

6from31

(Щойно завітали на UX-інтенсив? Почніть звідси!)

***

Перш за все, давайте з’ясуємо, чим НЕ Є профілі та персони:

Типами особистості
Демографічними даними
Характерами у вашій “історії бренду”
Стереотипами, базованими на вашому досвіді
Поверхневими чи одномірними
Концептами
Передбаченнями

***

То що ж таке персона / профіль користувача?

Ця сутність описує цілі, очікування, мотивації і поведінку реальних людей. Чому вони прийшли на ваш сайт? Що вони шукають? Що змушує їх нервуватися? І так далі.

Уся необхідна вам інформація повинна бути у ваших дослідженнях та даних. Якщо ви не можете підтвердити профіль дослідженнями чи даними, значить ви робите лайно і вам варто спинитися.

***

Поганий профіль: Персона А – це жінки, віком 35-45 років, з доходом вище середнього та освітою. Вони мають принаймні одну дитину, і мінімум одне нове авто. Вони незалежні і орієнтовані на кар’єрне зростання, найчастіше це люди правопівкульного типу мислення.

Чому цей профіль поганий: Він може бути чудовим, якщо ви продаєте рекламу, але для UX цей профіль фактично непридатний. Чому? Бо він не дає можливості вам сказати “ні” жодній специфічній ідеї. Яких особливих функцій потребують жінки віком 35-45 років? Це може бути все що завгодно!

***

Корисний профіль: Персона А – досвідчений менеджер, в основному зацікавлений у одному-двох напрямках спеціальних знань. Люди такого типу часто відвідують сайти, проте у них обмаль часу, тож вони сфокусовані на “збиранні” інформації, щоб згодом почитати її на вихідних. Зазвичай це активні користувачі соціальних переж, які люблять ділитися контентом, в основному через Twitter чи LinkedIn. Вони вважають себе лідерами думок, тож для них важливий публічний імідж.

Чим цей профіль корисний: Тепер у вас є багато корисної інформації! Ви знаєте, що мімімішний контент не буде популярним, важливою потребою буде можливість самостійного керування контентом, і у вас є база для того, щоб поділити контент по категоріям. Для таких користувачів необхідний легкий доступ до функції “поділитися”, і лише кілька типів соціальних мереж будуть доречні.

Ви також змушені будете сказати “ні” компанії Facebook, оскільки ці користувачі не проводять там свій час, а дайджести у вигляді електонних листів будуть вдалішим рішенням за часті повідомлення, оскільки ці люди і так обмежені у часі.

***

Думайте про “ідеального” користувача. Про кількох таких!

Коли ви думаєте про унікальні особливості продукту, думайте про найбільш цінну версію користувачів, яких ви бачите у реальному житті. Ви не намагаєтеся підтримати нинішній варіант поведінки; ви намагаєтеся підштовхнути цих користувачів до їх “ідеальної” версії.

Також пам’ятайте, що не усі користувачі схожі між собою! Швидше за все у вас є кілька різних поведінкових груп, і вони усі заслуговують на хороший користувацький профіль.

***

Наступного разу ми вивчимо, як думати про різні пристрої!

Взято звідси.

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seventeen − 2 =