7 книг про колір, які повинен мати кожен дизайнер (і фанат кольорів)

Share Button

colourlovers-bookДжуд Стюарт з ресурсу www.printmag.com ділиться з нами міркуваннями про те, які книги просто необхідно мати дизайнеру (і кожному небайдужому до кольорів) у своїй бібліотечці. Деякі з них можуть послужити натхненням для дизайнера, деякі стануть зручним довідником у світі кольору і допоможуть краще орієнтуватися у безлічі кольорів, а ще інші розкажуть історії про кольори, насичені цікавими фактами, про які ви й не здогадувалися.

Нам підбірка Джуд дуже близька, тому ми не могли оминути її статтю стороною.

pantone-color-book1

Почнемо із нових видань: ПАНТОН: 20-те сторіччя у кольорі. Летріс Айсман, гуру кольорів Пантона, опублікувала надзвичайний збірник кольорових трендів, популярних впродовж 20-го сторіччя (звісно з деякими хитрими натяками на наше власне, 21-ше сторіччя). Книгу чудесно проглядати чи вчитуватися більш детально — фантастична пам’ятка для кожного дизайнера, що має завдання створити ретро-дизайн, або просто прагне розібратися в кольорових тенденціях минулого, оскільки вони часто непомітно переходять у кольорові тренди майбутнього.

colourlovers-book

Наші хороші друзі із COLOURLovers щойно видали свою першу книгу (опубліковану у F&W Publications, головному сайті Print). Кольорові натхнення — це ще один довідник з готовим продуктом, розробленим на краудсорсинговій основі: він містить понад 3000 кольорових палітр, створених яскравим колективом COLOURLovers, який складається із дизайнерів та фанатів кольору, що полюбляють вигадувати і ділитися кольоровими палітрами. Говорячи простіше, це блискавка у пляшці — де енергію та радість сайту спільноти перетворено у зручний, портативний формат. Подивіться ексклюзив на Design TV, Хто такі COLOURLovers?

kelvin-gestalten-book

Келвін: колір сьогодення було опубліковано 2007 року моїми героями з Gestalten у Берліні. Проте і досі ця книга лишається практично непереможним джерелом. Тут неймовірно проста концепція: книга організована за кольорами, зібраними у соковитий веселковий вибух прикладів графічного дизайну, у яких використовується інноваційний чи особливо розумний підхід до використання одного єдиного кольору. Природньо, що більшість дизайнерів використовують багато кольорів, проте якщо ваш проект має чітко окреслений домінантний колір, ця книга покаже вам світ можливостей, як розгорнути креативну ідею від цієї стартової точки.

complete-color-index

Немає сенсу говорити про визначні довідники по кольору, не згадавши Повний індекс кольорів від Джима Крауса. Ця книга швидко стала класикою у своїй категорії і періодично перевидається (як це надтовсте нове видання). Саме цю книгу ви знайдете засмальцьованою, із загнутими куточками у офісі свого улюлюбленого дизайнера — тож не забудьте також заволодіти нею.

albers-edition

Взаємодія кольорів Джозефа Альберса вирізняється з-посеред книг про кольори: класика, яка ніколи не перестає дивувати своєю актуальністю. Альберс представляє серію надзвичайно простих вправ на кольори, які безліччю способів доводять власне твердження Альберса у спробі “потоваришувати” із кольором: “Колір постійно вводить у оману”. Приклад за прикладом вражатимуть вас тим, наскільки сприйняття кольору може залежати від простої взаємодії із іншими відтінками.

chroma-derek-jarman

Так багато є посібників з теорії кольору та довідників для натхнення. Як стосовно більш ґрунтовного читання, яке допоможе вам справді зазирнути всередину “що ж таке колір” всесвіту?

Почнемо із книги Дерека Жармена Хрома. Жармен почав писати цю книгу як просту збірку есеїв, досліджуючи коло історичних фактів, кумедних історій та спостережень, які він асоціював із певним кольором. Проте, під час створення книги, Жармен захворів на СНІД, який призвів до його смерті у 1995 році. Це славна, незвичайна, жива, особиста і в той же час універсальна книга. Частіше розгортайте її: ви щоразу будете віднаходити там нові блискучі факти про колір.

mauve

Мауве Саймона Ґарфілда відкрила мої очі на справді несподіваний факт: кольори не завжди були дешеві і всюдисущі, як сьогодні. Насправді, в еру до синтетичних барвників, аж до 1850-х років, коли Вільям Перкін випадково винайшов перший синтетичний барвник, аналог “лілового” (mauve) — яскраві кольори була ілюзорні і вартували цілого статку. Завдяки Перкіну ситуація змінилася. Також ми можемо подякувати йому (і синтетичним кольорам) за винаходи, які стали основою сучасної виробничої хімії.

На моїх полицях є ще кілька чудесних книг про колір, проте ці повинні захопити вас у полон приємного читання та гортання на тижні. Дерзай, народ!

Автор Джуд Стюарт

Взято звідси

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four × 3 =