Майк Монтейро. Дизайн – це робота

Share Button

веб-дизайн, дизайн, майк монтейроКнига Майка Монтейро, людини, яка сама починала з не дуже вдалих дизайнерських робіт, а зараз є власником відомої студії дизайну, покликана допомогти дизайнерам не просто робити красиві речі, а й навчитися вдало їх продавати.

Основна думка у книзі: дизайн – це справді робота, якщо ви плануєте заробляти ним на життя. І жодна складова роботи для цієї галузі не чужа. Дизайнер повинен вміти не лише створювати гарний дизайн. Яка буде в тому користь, якщо цей дизайн ніхто не помітить? Або ж якщо дизайнер не зможе заробляти своїм ремеслом собі на хліб?

Як і кожна робота, дизайн потребує вдалої презентації. Коли дизайнер не представляє свої роботи – за нього роблять це інші. А, в такому разі, дизайнер опиняється у не вигідній ситуації. Оскільки тоді він змушений працювати “наосліп”, орієнтуючись лише на слова посередників між ним та клієнтом, що, у свою чергу, може невдало відобразитися на результаті.

Коли дизайнер зрозумів необхідність самопрезентації та безпосереднього спілкування із клієнтом, настав час усвідомити йому ще одну, не менш важливу річ: клієнт не завжди правий. Клієнт, зазвичай, досить туманно уявляє, чого він хоче, і у своїх бажаннях часто орієнтується на близьких йому людей: смаки дружини, поради колеги, ескізи сина. Тому кінцевий результат дизайнеру не завжди хочеться показувати у портфоліо.

Думка пана Монтейро стосовно цього: клієнта необхідно виховувати, або ж просто відмовляти таким клієнтам. Якщо у дизайнера є вдале рішення проблеми клієнта, це рішення необхідно обговорити і пояснити. І може так статися, що клієнт не тільки підтримає це рішення, а й буде по-справжньому щасливим, що з нього зняли тягар відповідальності. Проте, може бути і інший варіант: клієнт стоятиме на своїх смакових вподобаннях, незалежно від того, наскільки страшними і невдалими вони будуть. Тут є єдино можливий варіант розвитку подій – одразу відмовлятися від такої роботи. Навіщо робити те, від чого не отримуєш справжнього задоволення та ідеш на компроміс із собою? Вибірковість в даному випадку – не ознака снобізму. Це – спосіб утримати ті цінності, які має дизайнер. Цінності ж формують певний образ, і до нього починають тягнутися “вдалі” клієнти.

Загалом книга “Дизайн – це робота” стане у пригоді не лише веб-дизайнерам і дизайнерам. Вона знадобиться усім, хто планує починати свою справу, кого турбує питання стосунків із клієнтами, хто не знає, із чого почати. Це – посібник життєвих бізнес-порад від людини, яка сама робила помилки на своєму шляху і точно знає, що від них ніхто не застрахований, але знає і те, що із праці над собою виростають блискучі можливості.

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − eight =