Топ 10 трендів вебдизайну у 2014 році

Share Button

parallaxТренди, які виявилися великим вибухом 2013 року, стануть загальновизнаними у 2014-му, тим часом нові тенденції продовжуватимуть поліруватися та покращуватися дизайнерами усього світу.

Тож, які тренди лежать перед нами у 2014-му? Давайте дізнаємося і послухаємо вашу думку у коментарях.

1. Процвітання “плаского” дизайну

flat-altenrative
wistia.com гарний приклад “плаского” дизайну

 

Якщо вам здавалося, що це ще одна скороминуча фішка, то ви помилялися. “Плаский” дизайн  це мінімалістичний дизайн на стероїдах. Для нього характерні епітети простий, “чистий” і сучасний, тобто всі ті означення, що ви їх не раз чули від замовника.

Причиною використання “плаского” дизайну став факт, що в цьому є сенс. На сторінці менше безладу, більше “повітря”, що, в свою чергу, підвищує зручність для користувача. Він спонукає дизайнерів досягати більшого за допомогою меншого, і тому я вважаю цю тенденцію першим номером у трендах 2014-го.

2. Адаптивний дизайн як даність

responsive

KasraDesign виглядає класно на будь-якому пристрої, незалежно від його розміру

 

Ця властивість перетвориться у стандарт, безумовно. Клієнти просять про неї, програмісти вивчають вимоги кодування і згодом наполягатимуть на ній. Причина проста: попит. З того часу, як смартфони та планшети почали продаватися подібно гарячим пиріжкам, це стало великою маркетинговою потребою. Ви помітите, що навіть власник найменшого бізнесу говорить про нього, оскільки бачить адаптивний дизайн у дії на інших сайтах.

3. Сайти демонструють все кращі зображення

better-images

Portraits зробили гарну роботу, зробивши просту фотографію центральною точкою свого сайту

 

Дизайнери підштовхували до кращих зображень тривалий час, проте завжди мали проблеми на стороні замовника. 2014-й принесе кращу якість, більше креативних та унікальних зображень завдяки сукупності багатьох причин: прийнятна ціна, швидкість завантаження висока як ніколи, доступ до якісних зображень безмежний.

4. Зростає популярність сайтів із паралакс-прокруткою

parallax

Hot Dot використовує ефект паралаксу, щоб завдати потужнішого удару

 

Давно минули дні вебсайтів шириною у 960 пікселів, які повинні були добре працювати у Internet Explourer 6. Ця тенденція випливає із бажання бути впливовим та робити ВАЖЛИВІ заяви. Паралакс-дизайн досягає успішності завдяки своїй пустотливій прокрутці, потужній графіці та сильній, креативній типографіці. У 2014-му ви побачите все більше і більше прикладів такого дизайну, особливо на сайтах відомих брендів.

5. Інфографіка лишається найкращим способом подачі даних

infographic

Gabriel Gianordoli провів прекрасну роботу із цією чудовою інфографікою

 

Вона демонструє багато інформації на невеликому шматку простору, вона привертає погляд і вона не коштує шалених грошей. Ось чому власники бізнесу просять про неї. Кінцеві користувачі люблять інфографіку, оскільки кожна реалізація має свою індивідувальність: дещо незвичайну, поєднану із хорошою типографікою, сміливими кольоровими схемами та формами, які інтригують глядачів.

Творці, які серйозно сприймають інфографіку, створюють атмосферу розповіді навколо фактів та чисел. Можливо, це повертає нас у світ дитячих коміксів, можливо просто тішить око. Фактом лишається те, що ми поглинаємо велику кількість інформації і нам це подобається. Оскільки це неймовірно ефективний спосіб для представлення великих масивів інформації, він безумовно буде використовуватися і у 2014-му році.

6. Типографіка у центрі уваги

typography

Crop The Block є яскравим прикладом змішування і підгонки типографіки

 

Прощавай Georgia, прощавай Times New Roman, прощавай Helvetica! Запрошуємо у 2014-й — рік, де типографіку сприйматимуть серйозно. Загалом, її завжди сприймали серйозно, просто зараз вона отримала статус мейнстріму. Лавина мобільних застосунків, у якій ми всі борсаємося, привчила наші очі до усіх видів типографічних няшок і це стало основним фактором у наших шрифтових очікуваннях. 

Arial вже не настільки хороший завдяки великій кількості високоякісних шрифтів за доступними цінами. Користувачі звикли до них як до речі, якої бракує, коли вони дивляться на ту ж стару добру Helvetica, з іншого боку, власнику бізнесу більше не треба продавати душу дияволу, щоб отримати повне сімейство шрифтів. 

7. Простота вебсайтів і зосередженість на контенті

nytimes

Погляньте на редизайн сторінки The New York Times ось тут

 

Нещодавно змінений дизайн сторінки The New York Times достатньо явно говорить про початок і розвиток цього тренду своїм простішим, чистішим виглядом, який поклаканий запропонувати значно кращий користувацький досвід. Хоча ця тенденція і не є новою, я вірю, що все більше і більше вебсайтів, особливо таких, які містять багато текстового контенту, стануть її послідовниками, оскільки це наступний логічний крок. Позбавлення від усіх дзвіночків і пищиків дає можливість актуальному контенту засяяти, а дизайну дозволяє виконувати його реальну функцію, замість перебирання на себе уваги.

8. Відродження коротких відеопрезентацій

video

Відео Goldee, яке триває не суттєво більше двох хвилин, всеодно показує, чому презентаційні кліпи завжди кращі за зображення

 

Гадаю, презентаційні відео відродяться у 2014-му завдяки пулярності застосунку  Vine. Шестисекундні відео подібні до вірусних відеороликів, легко створюються і всі, здається, їх люблять. Останні кілька років ми спостерігали за постійним скороченням відеороликів, і цього року ролики до 30-ти секунд стануть у центрі уваги — за це можете дякувати Vine.

9. Продовжує розвиватися дизайн інформаційних розсилок

mini-boden-pancakes

Розсилка від Miniboden демонструє нам прекрасний дизайн, та, що важливіше, відповідність до своєї специфічної аудиторії

 

E-mail маркетинг вже не єдиний варіант спілкування зі своєю аудиторією, проте він досі лишається засобом підтримки зацікавленості користувачів вашим продуктом. У 2014-му розсилки лишаться на плаву, ставши креативнішими та більш захопливими. Тож, навіть якщо це вже не буде основним каналом спілкування, швидка смерть йому не загрожує — розумні власники бізнесу розпізнають нові тенденції.

10. Фіксована навігація отримає багато любові

fixe

Theory design, яка спеціалізується на UI/UX, надає перевагу фіксованій навігації у якості стандартної

 

Були часи, коли дизайнери відчували потребу “передизайнити” ну чисто все на сторінці, в тому числі й головне меню. На щастя, ці часи минули, і нам більше не потрібно шукати флеш-меню, сховане десь під стрічечкою збоку сторінки.

У 2014-му панелі навігації будуть помітні протягом усього часу! Тож, якщо ви працюєте із насиченим контентом сайтом, фіксована позиція панелі навігації чи головного меню буде логічним підходом.

Що на ваш погляд стане найбільшим трендом 2014-го року?

Взято звідси

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three × one =