Нерафінована оливкова олія

Share Button

08_21_13_theunrefinedolive_1The Small Monsters попросили розробити айдентику, брендування та упаковку для запуску тестової лінійки оливкової олії в районі Глеб у Оттаві. У The Small Monsters було дуже мало часу (приблизно 10 днів). Вони зустрілися із власником, відвідали місцерозташування виробництва, створили логотип, зробили брендування, розробили дизайн друкованої продукції, вивіски для магазинів та вебсайту, а також художньо підійшли до створення дизайну пляшки та подарункової упаковки.

“Подарункова упаковка стала справжнім випробуванням: нас попросили створити дизайн упаковки, яка б могла вмістити кожну із 4 різних за розмірами пляшок (місткість яких коливається від 750 мл до 150 мл) і була б акуратною, доступною, екологічною, з можливістю піддавати її повторній переробці та зберігати у горизонтальному положенні.  Через неймовірну різницю у розмірі між найбільшою та найменшою пляшками, ми вирішили створити дві різні упаковки. Як би там не було, шляхом експериментів ми зуміли позбутися від додаткової упаковки, розробивши дизайн, який був здатен вміщати в себе пляшки різних розмірів завдяки можливості нарощування простору. Ця упаковка могла вмістити одну велику пляшку, або ж різні комбінації пляшок меншого розміру. Трикутна форма мінімізує кількість використовуваного картону, а також дозволяє переносити у ній різну кількість продукту. Упаковку можна згорнути в тонку пластину для легшого зберігання та транспортування, і так само легко скласти назад, коли це буде необхідно. Перероблений картон, як матеріал для упаковки, та мінімальне використання чорнил були вибрані, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище.”

Розроблено The Small Monsters, Квебек, Канада
Арт-директор: Суніл Сарвал
Дизайн та ілюстрування: Суніл Сарвал
Дизайнер-проектувальник: Джозі Сант-Пьєр

Взято звідси

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three × 3 =